عوامل اصلي تعيين هويت مشتري به وسيله ي برند 371∣ 0∣ چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 مفهوم تعيين هويت مشتري به وسيله ي برند (CBI) به ما کمک مي کند تا دريابيم که چگونه، چه وقت و چرا برندها به مشتريان کمک مي کند ادامه مطلب
مسئوليت اجتماعي شرکت و اجتناب از ماليات : توضيح و تأمل 249∣ 0∣ چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 اين مقاله پاسخي به Sikka’s ‘Smoke and Mirrors و مسئوليت اجتماعي شرکت ها و خودداري از پرداخت ماليات است. ما بر اين باوريم که Smoke and Mirrors (از اين پس به صورت S & M نوشته ميشود) ادامه مطلب
پرتالهاي اينترانتي: بازاريابي و مديريت مقبوليت افراد و مصرف 244∣ 0∣ چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 با افزايش فشار بر روي بنگاههاي کسب و کار براي ديجيتالي شدن و يکپارچهسازي ارتباطات داخلي خود، پرتالهاي اينترانتي محبوبيت پيدا کردهاند ادامه مطلب
تاثير نوآور بودن مصرف کننده در پذيرش محصول واقعا جديد 247∣ 0∣ چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 نتايج تحقيقات دانشگاهي درباره نوآوري مصرف کننده و تاثير آن بر پذيرش محصول داراي اتفاق نظر نيست. براي کمک به بستن اين شکاف ادامه مطلب
مدل هاي مبتني بر عامل شخصيت نام تجاري : بررسي انتقادي 313∣ 0∣ چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 شخصيت نام تجاري به طور فزاينده اي به يک مفهوم مهم با تئوري نام تجاري تبديل شده و پژوهش هاي مبتني بر عامل ادامه مطلب